Klotter
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Logga in

Jag har glömt mitt lösenord

Senaste ämnen
» HEJ!! Fantastisk presentation!
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Emptylör feb 28, 2009 12:36 am av Marly~

» Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Emptylör feb 28, 2009 12:27 am av Marly~

» Space Chimps
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Emptylör nov 29, 2008 11:51 pm av Xeloader

» The Offsprings och Sr-71
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Emptytis okt 28, 2008 5:25 pm av Xeloader

» lägg ut manga^^
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Emptylör okt 25, 2008 2:49 pm av Xeloader

» klotterizt?
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Emptylör okt 25, 2008 2:48 pm av Xeloader

» AVG Antivirus
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Emptylör okt 25, 2008 2:47 pm av Xeloader

» Regler För Klotter Community~
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Emptytis okt 21, 2008 12:13 pm av Franz

» Flashspel?
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Emptytis okt 21, 2008 11:57 am av Franz


Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

3 posters

Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av Xeloader tor aug 14, 2008 5:16 pm

La upp denna tråden tills roxas har registrerat sig igen, kommer då att ge henne en kopia som gör att hon kan fortsätta på den Wink

Jag ska lägga upp lite av mina egna animetips! Ni behöver inte läsa igenom allt jag har skrivit, men alla serier är värda att kolla på, så skumma igenom lite och se om något låter intressant!

Vampire Knight
8 avsnitt har kommit ut än så länge. De sänds i Japan på måndagar, och brukar vara uppe på YouTube/Veoh ungefär på onsdagen med engelsk översättning till. Jag ska precis titta på det åttonde avsnittet nu!
I alla fall handlar det i korthet om en skola som har både vampyrer och människor som elever, och vampyrerna är så klart älskade av människorna för att de är så snygga. De skadar inte människorna - motvilligt. Huvudpersonen är rektorns dotter, en människa som är förälskad i vampyren som räddade hennes liv - alla vampyrers ledare, och hennes uppdrag är att se till att allt går lugnt till i skolan. Vilket det inte gör.
Det här är en FANTASTISK anime, som är snygg, mörk, och med en bra story. Även humoristiskt gjord. Rekommenderas starkt.

Första delen av första avsnittet:




Vampire + Rosario
När vi ändå snackar om vampyrserier. Den här är mer humoristisk och handlar om en skola full med monster, som en människa av misstag börjar på. Lite ecchi stil, men den är bra. Storyn är hyfsad, men den är inte speciellt smart. Ganska underhållande dock. Den har 13 avsnitt.

Första delen av första avsnittet:




The Melancholy of Haruhi Suzimiya
En verkligt rolig serie, dock lite förvirrande. Jag rekommenderar att ni använder Wikipedias tabell, för avsnittsordningen är olika beroende på hur man vill se den. Det finns kronologisk ordning (alltså tidsordning), ordningen som först visades på tv (lite huller om buller), och ordningen från dvdn som är typ en blandning mellan de två.
I alla fall handlar det om en tjej som går i skolan och tror på utomjordingar och tidsresänerer... även fast hon inte har något bevis på att de existerar. Men hon startar ändå en klubb, SOS Brigade, som ska hitta dem! Och hotar några klasskompisar till att joina, så att de ska bli lite fler folk... Hon har en riktigt påträngande personlighet och är anledningen till att serien är så rolig! Definitivt rekommenderad. Det finns 14 avsnitt.

Avsnitt 1 i kronologisk ordning men avsnitt 2 enligt en del. Jag tittade i alla fall i tidsordningen. Det här är den engelska dubben för jag gillar den bäst. Första delen av första avsnittet:




Full Moon wo Sagashite
Betyder ungefär "letar efter fullmånen". Den handlar om en flicka vars högsta dröm är att bli en sångerska, men eftersom hon bara är tolv år och har strupcancer går det inte! Men när två shinigamis (dödsgudar) kommer och berättar för henne att hon bara har ett år kvar att leva blir det bråttom! Hon har ingen tid att förlora, och hon lyckas övertala shinigamisen att använda sina krafter för att hjälpa henne att bli en sångerska, och så får det bli! Men vad händer när hennes två liv kolliderar? Och får shinigamisen verkligen hjälpa henne utan att riskera något själv?
En underbar serie! Början är trög, men när man väl har kommit in i den älskar man den verkligen! Fastän mangan är bättre. Det finns 52 avsnitt.

Första delen av första avsnittet här, även fast lite av öppningen saknas, men det spelar ingen roll för storyn:




Jigoku Shoujo
Betyder ungefär "helvetesflickan" och handlar om en flicka som skickar folk till helvetet. Det är inte så blodigt som det låter. Vill du ha hämnd - gå in på hennes hemsida på internet prick midnatt så kommer hon att hämnas för dig genom att skicka din mobbare, stalker, elaka lärare, ex-pojkvän, din brors mördare, eller vem du nu vill hämnas på, till helvetet.
Väldigt rolig! Jag måste varna för att den kan bli lite enformig, storyn är inte den bästa förräns på slutet av säsongen. Det finns omkring 20 avsnitt per säsong, och den andra säsongen heter "Jigoku Shoujo - Futakomori". Rekommenderas verkligen, speciellt andra säsongen som är underhållande speciellt i de rent löjliga hämnderna (vem vill skicka en kille som har spillt kaffe på dig till helvetet?) Bra serie!

Första delen av första avsnittet... Men här får man inte se själva huvdpersonen:




Av Soap
One Piece
Oj just det! Jag glömde tipsa One Piece, vettefan hur jag ska förklara men den äger Smile Handlar om piraternas tidsålder och en pojke eller vafan han e som vill få titeln "Piratkungen" och för att få den titeln måste han hitta den förra Piratkungens skatt Razz Låter töntig (denna med >.<) men är skitkul Very Happy kommer på andra plats ^^
Btw animen är sämre än mangan!
Kommit runt omkring 360 episoder!

Första avsnittet av One Piece:



Av Soap
Bleach
Men jag tipsar: *Trummor* Bleach! Den bästa existerande animen jag vet Very Happy (mangan vet jag inte mycke om ^^ läst 3 böcker 4-6) Bleach handlar om en pojke (eller man mera fast han e pojke enligt lagen Razz) Ichigo heter han, som kan se spöken oooo spooky, och sen träffar han en shinigami (dödsgud) och efter det attackerar ett hål hans familj! Hål är negativa själar (aggresiva spöken med andra ord ^.^) som vill äta antingen levande eller döda själar, inte andra hål (vissa vill men dom är speciella). Och dödsguden som inte kunde klara hålet själv på grund av skador (som hon fick offra för att rädda Ichigo) så för att rädda liv hanken så ger hon honom dödsguds krafter Smile och sen får man se hans liv som dödsgud! ^^ Jag vet det verkar tråkigt det var dålig förklaring Razz Början är rätt seg men senare blir den skit rolig ^^

Första delen av första avsnittet av Bleach:



Prince of Tennis
Eftersom jag nu har fått förfrågan om det får jag lägga till Prince of Tennis på listan. Det finns 178 avsnitt + 20 avsnitt från andra säsongen the National Tournament/Championship. Detta är rätt och slätt en serie om tennis. Huvudpersonen är 12 år gammal och heter Echizen Ryoma, går första året på junior high schoolan Seigaku. Han går med i Seigakus tennisteam och får massa nya lagkompisar som han spelar tennis med. Målet de tillsammans har är att vinna nationella mästerskapet för lagtennis; och och de nio eleverna (från 12 till 14 år) kämpar tillsammans mot målet.
En fantastisk och underbar serie! Man kan se den om man inte gillar tennis, men om man själv spelar är det förstås extra kul. Om ni inte spelar tennis redan lär den här serien få er att vilja det, och den förnyade faktiskt mitt eget intresse i tennis. Se!

Första avsnittet del 1/3 - Prince of Tennis




Rozen Maiden
Handlar om en kille som heter Jun och som alltid skiter i skolan, han går adrig dit. Han älskar övernaturliga saker, och en dag går hans önskning i uppfyllelse.... typ. Han träffar en levande docka som heter Shinku och snart blir hans liv lite mera livligt, med alla galna dockor som dyker upp till höger och vänster. Men! Dockornas högsta önskan är att möta sin pappa, han som gjorde dem, och det kan de bara göra genom att döda varandra... Men vem vill döda sina systrar?
Bra serie, lite flummig, konstig, men sevärd. Inte direkt min favorit, men det ÄR bra. Finns 12 avsnitt i första säsongen och 12 avsnitt i andra säsongen som heter Rozen Maiden - Träumend. Två extra avsnitt efter det som tar upp deras förflutna heter Rozen Maiden Ouvertüre.

Första avnsittet del 1/3 - Rozen Maiden




Higurashi no naku koro ni
Väldigt skum serie, men när blev japansk skräck logisk? Handlar om Keiichi som flyttar till en liten småstad/by i Japan, där han blir vän med fyra tjejer. Men han inser snart att allt inte står rätt till, och snart tror han att tjejerna försöker, ja, döda honom. Det blir att värre i misstänksamhet och det dröjer inte länge förrän någon faktiskt dör. Men då - börjar allt om igen. Tiden flyttas tillbaka och de börjar om igen, den här gången med en annan storyline och annat slut. Och igen, och igen. Varje gång får man i princip reda på något nytt om VARFÖR det händer. Första säsongen har 26 avsnitt. Sedan kommer Higurashi no naku koro ni kai, andra säsongen, och vi får verkligen svar, samtidigt som allt blir mer skumt.
Den här ska vara skräck, men så mycket av den varan vet jag inte om den har. Nu har jag bara sett fram tills början av andra säsongen, men den är mer psyco än läskig. Absolut sevärd dock, men ha tålamod! Döm inte de första avsnitten, för jag vet att de är tråkiga ibland. Dock har den även humor i sig, och lite blod med.

Första avsnittet del 1/3 - Higurashi no naku koro ni




Wolf's Rain
Den här animen handlar om en grupp vargar som kämpar för att överleva. De lever i en tid (den är menad att utspela sig i framtiden, men deras teknologi är både föråldrad och ny) då alla tror att vargar är utrotade. Enligt serien kan vargarna förklä sig till människor för att smälta in i samhället. Men när de träffar på den unge vargen Kiba, som ständigt letar efter Paradiset, förstörs de lugna, eller meningslösa liven. Genom inblandningen av Blomflickan (the Flower Maiden of the Moon Flower eller hur det nu var) Cheza, som de alla vill veta mer om, påbörjar de sin resa. För är det inte så att Kiba och Cheza tillsammans är nyckeln till Paradiset som bara Guds utsända, vargarna, kan komma till?
Även mer eller mindre godhjärtade människor spelar stor roll i serien, och vargarna känns mer som människor än riktiga vargar. Så tro inte att det är en naturserie! I alla fall är det en vacker och rörande serie, som varken är shoujo eller shounen, lite mitt emellan. Mycket vänskap, vad som händer om starka karaktärer tvingas försöka komma överens (not good) och hur de utvecklas genom serien. Lite mystisk. Otroligt sevärd.

Första avsnittet - Wolf's Rain




Death Note
Den här serien handlar om Light som en dag hittar en anteckningsbok utanför skolan han går på. Han upptäcker att alla vars namn blir inskrivet i boken dör. Han tror att han kan använda det för ett gott syfte, att döda brottslingar, så att man kan leva i en värld utan brott. Han får en ny kompis, shinigamin Ryuk, och påbörjar sitt öde, och försöker att skapa en ny värld i vilken han kan regera som en Gud. Snart får han fans men även ovänner. Världens bästa detektiv tar upp jakten på honom och eftersom Light varken vet namnet eller ansiktet på sin värsta fiende kan han inte heller använda Death Noten för att döda honom. Det finns inget annat att göra än att använda sin fantastiska intelligens till fullo. Och detektiven L känner på samma sätt. Utan att veta vem den andra är beslutar sig båda för att vara den första att hitta den andra.
Det här är en väldigt smart serie, och de är fantastiskt intelligenta båda två. Det blir en härlig thriller som tar upp viktiga frågor så som är det verkligen rätt att döda brottslingar och vad är egentligen rättvisa, och hur långt kan man gå för att få fred. Problemen är väldigt aktuella; Light försöker i princip skapa diktatur och dödsstraff fixar han ju. Om man vill ha en anime som tvingar en att använda hjärnan är det här den rätta, men man kan inte komma undan om man bara vill ha något lätt att titta på!
SE! DETTA ÄR ÄKTA KVALITET!

Första delen av första avsnittet:




Av Daredare
Bamboo Blade
Jag skulle skriva vad Bambbo Blade handla om... ärligt talat en flumig serie... En man är tränare för en skolas kendo lag, men det finns knappt något folk där, förutom en blond tjej som är helt uppe i att få fler medlemmar, en galen förfatar nörd och en kille som är... tja i vilket fall som helst schyst...

I vilket fall som helst vill tränaren vinna över sin senpai från high school och bestämer sig för att göra något åt kendo laget när ett nytt år börjar...
Tränaren och den blonda ser Tama-chan slåundan något med en soppkvast och bestämmer att Tama-chan ska vara med i laget.
Tama-chan som är dotter till kendo dojo ägare är väldigt duktig och har tränat kendo hela livet...

Ja... i korta drag så ungefär...


Kendo är en kampsport där man slås med bambo "svärd" som kallas shinai, och kendo betyder ungefär "svärdets väg". Man har en rustning (hjälm, höftskydd, handskar och bröstharnesk). Kendo går ut på att slåss på de här skydden och skrika tex. "meen!" om man slår mot huvudet "kote" om man slår mot handskarna, osv.
Kendo kom till under 1600-talet när samurajer skulle träna sin svärd konst och för att inte skada varandra gjorde man svärd av bambo som är toliga men inte gör altför ont att få ett slag av (men det gör ont).

När man tävlar i kendo är det 3 ronder. Men om det står 2-0 har man vunnit men 1-1 fortsätter den (för en vinnare). Det vanligaste är att ronden är i 3-5 minuter, men det finns de RONDER som är 40 minuter.

Kendo är väldigt okänd i Sverige, men i Japan tillhör kendo den största kampsporten.
Om man vill hålla på med kendo i Sverige måste man vara 15, i Japan finns det femåringar som sysslar med det...

Första delen av första avsnittet:




Av Daredare
Excel Saga
Recension: Det går bara inte att berätta vad den handlar om... förutom att någon försöker ta över världen... det handlar om hans medhjälpare och hon dör lite då och då men blir återupplivad...
Helt flummig men man skrattar rätt mycket...
(Man kan inte annat än att tycka synd om hunden T_T)

RoxasXLight's kommentar: Började titta på den och den ÄR helt flummig, rolig och utan direkt handling. Återkommande saker är immigranten Pedro som försöker komma tillbaka till sin sexiga fru och sin son. Utomjordingarna som bara är där, Hyatt som dör hela tiden och blir återupplivad av... ja någon, som också har ihop det med Pedro (mot hans vilja). Excel och Hyatt jobbar för Ilpalazzio-sama, som försöker ta över världen. Inte så lyckat. De får flummiga uppdrag (eller gör de flummiga). Sen är det de tre vännerna, tre killar, varav den ena har blivit förälskad i Hyatt och joinar kommunalarbetarna för hennes skull. Tillsammans med sina vänner. De får sällskap av en snygg tjej och krockar flera gånger med Excel och Hyatt. Det är skumt. Roligt. Fast första avsnittet är det bästa, enligt mig.

Första delen av första avsnittet:




Av: Darkichan1
Full Metal Alchemist
När jag nu ändå är igång kan jag ju tipsa om en super bra Anime/manga: Full Metal Alchemist!
Den är jätte bra, 54 episoder tror jag.

Handlar om de två bröderna Elric som e på jakt efter de vises sten för att få tillbaka sina förlorade kroppar som de "råkade" tappa när de skulle försöka återuppvecka deras döde mamma.

e både bra å rolig, fast mangan e nog liiiiiite bättre

Första delen av första avsnittet:

Xeloader
Xeloader
Klotterz
Klotterz

Man
Antal inlägg : 114
Age : 31
Ort : Uppsala
Registration date : 08-08-11

Character Sheet
Xeloaders Xare:
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Left_bar_bleue200/200Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty_bar_bleue  (200/200)

http://xeloader.co.nr

Till överst på sidan Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Sv: Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av fREaKO ons aug 20, 2008 7:50 pm

death nooooote ownaaar! XD
fREaKO
fREaKO
Moderator
Moderator

Man
Antal inlägg : 92
Age : 30
Registration date : 08-08-14

Character Sheet
Xeloaders Xare:
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Left_bar_bleue200/200Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty_bar_bleue  (200/200)

Till överst på sidan Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Sv: Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av Xeloader ons aug 20, 2008 9:40 pm

Därför du har L som visningsbild kanske...? XD
Xeloader
Xeloader
Klotterz
Klotterz

Man
Antal inlägg : 114
Age : 31
Ort : Uppsala
Registration date : 08-08-11

Character Sheet
Xeloaders Xare:
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Left_bar_bleue200/200Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty_bar_bleue  (200/200)

http://xeloader.co.nr

Till överst på sidan Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Sv: Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av fREaKO ons aug 20, 2008 10:38 pm

kaaanske? ^^ men detsutomm e det en col avatar ;3
fREaKO
fREaKO
Moderator
Moderator

Man
Antal inlägg : 92
Age : 30
Registration date : 08-08-14

Character Sheet
Xeloaders Xare:
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Left_bar_bleue200/200Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty_bar_bleue  (200/200)

Till överst på sidan Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Sv: Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av Xeloader tor aug 21, 2008 10:33 pm

Japp en ''col'' ;P
Nä men din avatar du har nu e riktigt snygg :O
Xeloader
Xeloader
Klotterz
Klotterz

Man
Antal inlägg : 114
Age : 31
Ort : Uppsala
Registration date : 08-08-11

Character Sheet
Xeloaders Xare:
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Left_bar_bleue200/200Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty_bar_bleue  (200/200)

http://xeloader.co.nr

Till överst på sidan Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Sv: Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av fREaKO tor aug 21, 2008 10:51 pm

hehe klart den e ju asgrymm XD JAG! ÄR! PEDOFIIIL! eller nåt... ^^
fREaKO
fREaKO
Moderator
Moderator

Man
Antal inlägg : 92
Age : 30
Registration date : 08-08-14

Character Sheet
Xeloaders Xare:
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Left_bar_bleue200/200Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty_bar_bleue  (200/200)

Till överst på sidan Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Sv: Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av Xeloader tor aug 21, 2008 10:56 pm

..... NO COMMENT..... Jag vet dte men du behövde ju inte säga det haha XD
Xeloader
Xeloader
Klotterz
Klotterz

Man
Antal inlägg : 114
Age : 31
Ort : Uppsala
Registration date : 08-08-11

Character Sheet
Xeloaders Xare:
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Left_bar_bleue200/200Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty_bar_bleue  (200/200)

http://xeloader.co.nr

Till överst på sidan Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Sv: Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av fREaKO tor aug 21, 2008 11:11 pm

menar du att jag tog chansen att skirva ett xtra inlägg eller nåt? ^^
fREaKO
fREaKO
Moderator
Moderator

Man
Antal inlägg : 92
Age : 30
Registration date : 08-08-14

Character Sheet
Xeloaders Xare:
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Left_bar_bleue200/200Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty_bar_bleue  (200/200)

Till överst på sidan Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Sv: Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av Xeloader tor aug 21, 2008 11:18 pm

Nix, jag bara sa så ^^
Xeloader
Xeloader
Klotterz
Klotterz

Man
Antal inlägg : 114
Age : 31
Ort : Uppsala
Registration date : 08-08-11

Character Sheet
Xeloaders Xare:
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Left_bar_bleue200/200Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty_bar_bleue  (200/200)

http://xeloader.co.nr

Till överst på sidan Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Sv: Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av fREaKO tor aug 21, 2008 11:19 pm

aha lul! men ska inte detta va ett ställe för manga egentligen? xD
fREaKO
fREaKO
Moderator
Moderator

Man
Antal inlägg : 92
Age : 30
Registration date : 08-08-14

Character Sheet
Xeloaders Xare:
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Left_bar_bleue200/200Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty_bar_bleue  (200/200)

Till överst på sidan Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Sv: Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av Xeloader tor aug 21, 2008 11:20 pm

Jo exakt, men du vet han kishigawa, han som gör den där super B i bleach, jag tror han ligger typ 3:a eller nåt :O
Xeloader
Xeloader
Klotterz
Klotterz

Man
Antal inlägg : 114
Age : 31
Ort : Uppsala
Registration date : 08-08-11

Character Sheet
Xeloaders Xare:
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Left_bar_bleue200/200Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty_bar_bleue  (200/200)

http://xeloader.co.nr

Till överst på sidan Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Sv: Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av fREaKO tor aug 21, 2008 11:21 pm

kishigawa? 3:a?! vafan snackar du?!
fREaKO
fREaKO
Moderator
Moderator

Man
Antal inlägg : 92
Age : 30
Registration date : 08-08-14

Character Sheet
Xeloaders Xare:
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Left_bar_bleue200/200Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty_bar_bleue  (200/200)

Till överst på sidan Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Sv: Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av Xeloader tor aug 21, 2008 11:26 pm

Lite manga snack som ingen fattar ^^
Xeloader
Xeloader
Klotterz
Klotterz

Man
Antal inlägg : 114
Age : 31
Ort : Uppsala
Registration date : 08-08-11

Character Sheet
Xeloaders Xare:
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Left_bar_bleue200/200Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty_bar_bleue  (200/200)

http://xeloader.co.nr

Till överst på sidan Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Sv: Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av fREaKO tor aug 21, 2008 11:30 pm

viiisst...
fREaKO
fREaKO
Moderator
Moderator

Man
Antal inlägg : 92
Age : 30
Registration date : 08-08-14

Character Sheet
Xeloaders Xare:
Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Left_bar_bleue200/200Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty_bar_bleue  (200/200)

Till överst på sidan Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Sv: Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av Marly~ lör feb 28, 2009 12:27 am

Hej! Det är jag som är RoxasxLight, fast med nytt namn ^^ Jag har äntligen hittat tillbaka till Klotter~ Kul att se att ni har kvar mina tips ^^

Marly~
Penntuggare
Penntuggare

Kvinna
Antal inlägg : 2
Age : 30
Ort : Åkarp
Registration date : 09-02-28

Till överst på sidan Gå ner

Manga/Anime Tips! [RoxasXlight] Empty Sv: Manga/Anime Tips! [RoxasXlight]

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet